De wereld van onze klanten is constant in verandering en dat vraagt veel van bedrijven en de medewerkers die er werken. HR afdelingen denken constant na over wat er voor nodig is om medewerkers tevreden te houden.
MobilityMakers onderschrijft het belang van een waardevolle Employee Lifetime, maar gaat daarbij nog een stap verder. Als de Employee Lifetime erop zit bij de organisatie, om wat voor reden dan ook, dan is een goede offboarding, maar ook ondersteuning bij het vinden van een volgende carrièrestap, een kenmerk van goed werkgeverschap en onderdeel van de Employee Journey. Het belang hiervan is naast het behouden van een goede Employer Brand ook het beïnvloeden van de uitstroom om zo het HR ecosysteem tussen bedrijven goed te laten werken en zoveel Ambassadeurs de organisatie te laten verlaten ipv bad leavers.
De missie van MobilityMakers is dan ook om een bijdrage te leveren aan organisaties die te maken hebben met personeel overschotten en tekorten en deze te helpen met het ontwikkelen van een goede mobiliteitsstrategie en het verder ontwikkelen van oplossingen die werken en deze in het ecosysteem in te bedden. Verder is het onze ambitie om werknemers te ontwikkelen zonder de beperking van de grenzen van de eigen organisatie.
Ons Team
Iedere dag werken we met een team aan ervaren professionals om u te kunnen ondersteunen bij uw mobiliteitsvraagstukken.
Ron Jansen
Als adviseur van MobilityMakers onderschrijf ik het belang van een waardevolle Employee Lifetime, maar ik ga daarbij nog een stap verder. Als de Employee Lifetime erop zit bij de organisatie, om wat voor reden (verzoek van de medewerker of organisatie), dan is een goede offboarding, maar ook ondersteuning bij het vinden van een volgende carrièrestap, een kenmerk van goed werkgeverschap en onderdeel van de Employee Journey. Het belang hiervan is naast het het behouden van een goede Employer Brand ook het beïnvloeden van de uitstroom om zo het HR ecosysteem tussen bedrijven goed te laten werken en zoveel ambassadeurs de organisatie te laten verlaten ipv bad leavers.
De missie van MobilityMakers is dan ook om een bijdrage te leveren aan organisaties die te maken hebben met mobilitietsvraastukken. Je moet dan denken aan oa personeel overschotten of tekorten. Wij helpen bedrijven met het ontwikkelen van een goede mobiliteitsstrategie en het verder ontwikkelen van oplossingen die werken en deze in het ecosysteem in te bedden. Mijn ambitie is om werknemers te ontwikkelen zonder de beperking van de grenzen van de eigen organisatie.
Ik help dan ook bedrijven graag met oplossingen voor de dilemma’s en vraagstukken en keuzes die dit oproept.
Tijdens mijn HRM studie in Rotterdam werd ik al gegrepen door instroom en uitstroom vraagstukken, niet wetende dat dat een passie voor het leven zou worden. Bij verschillende bedrijven heb ik mij naast instroom ook bezig gehouden met doorstroom en uitstroom vraagstukken en deel ik graag mijn kennis en inzichten.
Patrick Sijben
Ik ben Patrick en ik help jou aan rendement. Door creatief te zijn met wat er is en te spelen met de realiteit in plaats van te dromen help ik jouw organisatie als een soort rendementsgoere aan een propositie die je klanten graag kopen, die je medewerkers graag verkopen en die je een eigen gezicht geven in de markt. Dit doe ik door samen vanuit de klant en zijn klantreis te kijken naar eenvoud, standaard en kwaliteit, terwijl we ook scherp naar de kosten kijken. Het lijkt op ‘McEnZie’, maar dan afgestemd op jouw onderneming. Samen zorgen we voor rendement en enthousiaste klanten, op een menselijke manier. Hierdoor krijg je tevreden klanten by design.
Een goede propositie vat de bedrijfsfilosofie, de klantwensen en de wijze waarop (kern)waarden een rol spelen simpel samen. Als dit niet simpel of simpel genoeg is, is de propositie te kort door de bocht en komen er vroeg of laat problemen.
Hiervoor breng ik meer dan 20 jaar ervaring in Sales, marketing, product- en projectmanagement mee, in grote en kleinere organisaties. Met veel energie en de drive om het elke dag weer beter te doen. Samen met u elke dag aan het succes werken. State of the art vakmanschap, creativiteit, een goed plan uitwerken en dan uitvoeren.
Mocht je nu denken dat een unieke propositie alleen bestaat uit de mooie klantbelofte, dan heb je het mis. Een goede propositie gaat zeker ook over wat je levert, hoe je levert, hoe je verwachtingen overtreft en niet te vergeten hoe je er zakelijk en menselijk op de lange termijn mee omgaat.
Contact
Heeft u een vraag? Of behoefte aan advies over uw mobiliteitsvraagstukken?
Neem dan contact met ons op via het onderstaande contact formulier.